středa 7. ledna 2015

Sbírka houpacích koníků - pokračování

V dubnu 2014 jsem představila svoji začínající sbírku koníků.

 

Od té doby se mi sbírka rozrostla o další kousky :-)


Nažehlovací obrázek houpacího koníka jsem aplikovala na ušitý pytlíček.



Droboučký kovový přívěsek s motivem houpacího koníka lze použít na cokoli. Já jím doplnila stuhu na svíčce.




No a formu z voskového koníka jsem využila na výrobu truhlíku a květníku.
Do truhlíku jsem zapíchala větvičky a doplnila je pár ozdůbkami.



Čtvercový květník jsem osadila malým stromečkem a jen prostě ho ozdobila šitými srdíčky a slaměnými ozdobami.



A velkou radost mi udělala fotkou svého stromečku kamarádka Andrejka H.
Má na něm pověšeny mé keramické koníky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)