čtvrtek 1. ledna 2015

1. 1. 2015

Tak doufám, že dnešní den jste prožili podle svých představ, protože jak na Nový rok, tak po celý rok ;-)

Včera jsme se stavěli za mým bráchou v práci a on se zmínil, že pojede na noční lyžování na Monínec. Z let, kdy jsme každý přelom roku trávili na horách vím, že na Silvestra se sjezdovky vyprazdňují brzo a není tolik nadšenců, co by silvestrovskou noc chtěli trávit sportem moc není a tak jsem se pro tu myšlenku nadchla a vyrazili jsme taky.

Já s bráchou

Sněhové podmínky byly perfektní, lidí akorát že člověk nejezdí sám, ale nestojí frontu u vleku :-D
Prostě super strávení času při čekání na půlnoc ;-)

Ráno jsem byla vzbuzena drahou polovičkou před půl devátou, což mi nebylo moc po vůli, ale co naplat :-/ Alespoň jsem toho víc stihla :-D

Sklidila jsem prádlo ze sušáku, porovnala deky a polštářky v úložným prostoru gauče, přestěhovala do chodby skříň a k obědu uvařila čočku.


Tradice dodržujeme jen některé a na Nový rok je to třeba čočka k obědu aby se nás drželi a rozmnožovali se peníze.

Bolavé svaly ze včerejšího lyžování jsme jela rozjezdit po obědě na kole. Připojili jsme se ke každoroční novoroční vyjížďce s kamarády. Moc jsme toho neujeli, ale legrace byla :-) U nás v dílně jsme udělali občerstvovací zastávku s grilováním.


Pak jsme ještě stihli návštěvu u bráchy a jeho přítelkyně.

Takže shrnuto podtrženo... Jaký že bude tento rok? Strávený s rodinou a přáteli :-)

2 komentáře:

  1. Jeeeeje Andrejko tak veľmi hektický deň to bol, mam veľmi rada keď sa neustále niečo deje radšej ako odfukovať na pohovke a frflať na počasie :-) Super lyžovačka tu by som brala hneď, ale u nas ešte sneh nieje a do Tatier je ďaleko :( Pred chvíľkou sice nasnežilo ale uvidime zajtra či nezmizne. Pozdravujem a prajem krásne a šťastný Nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mery :-) Jsem ráda, že jsi našla cestu ke mě na blog a napsala mi :-) U nás nasněžilo po Vánocích a dnes začalo dle předpovědi padat a slibují až 30cm, tak jsem na to zvědavá :-o Budu ráda, když můj blog budeš sledovat a necháš mi tu občas nějaký ten komentář ;-)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)