pátek 12. srpna 2016

Cuketová roláda

Jestli řešíte jako já "co s cuketou", zkusili jste roládu?

Já jsem v týdnu na instagramu zahlédla roládu z cukety a vypadala dobře, tak jsem si našla recept a zkusila ji.

Cca půlka velké, nebo celá menší cuketa se nastrouhá i se slupkou na hrubém struhadle, rozprostře se na utěrku, posolí se a nechá se aby z ní vody nasákla do utěrky.



Po té se ještě "vyždímá" a poměrně špatně se z utěrky sebere do zadělávací mísy. Jestli máte někdo lepší vychytávku sem s ní ;-)

K cuketě se přidá vajíčko, cca 2 lžíce hladké mouky, sůl a podle chuti pepř. Příště zkusím přidat i česnek.

Připravená směs se rozprostře do tvaru obdélníku na pečící papír na plech a peče se na 180st. 20min. v troubě.

Ihned po upečení dokud je ještě teplá se sroluje jako když děláte sladkou roládu z těsta a nechá se takto vystydnout.



Po tom co zchladne se rozvine a může se naplnit dle fantazie. Já jsem zkusila pomazánkové máslo, pažitku a plátky šunky.



Po opětovném srolování jsem uložila do ledničky aby se roládka uležela.


Je to zase jiný způsob jak naložit s cuketou. Znáte? Děláte? Čím plníte?

6 komentářů:

  1. Andrejko, tak to je super recept, neznám, ale určitě vyzkouším!
    Posílám pozdravy a přidávám novou adresu mého blogu.
    Pa, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budu ráda, když dáš vědět čím jsi ji naplnila ;-) A děkuji za nový odkaz.

      Vymazat
  2. Tak tenhle recept jsem ještě neviděla.
    Stáňa (werka13.blog.cz )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem se netrefila do něčeho co je obecně známé, jen mě to obešlo :-D

      Vymazat
  3. Tak tohle je bomba ;-).Určitě zkusím,po cuketové pizze další nový recept napořád...Díky,krásné letní dny H.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)