neděle 21. ledna 2018

Obrázky do pokoje pro holčičku

Každým dnem očekáváme narození miminka a jelikož se snažím i odpočívat a udržet si psychickou pohodu, dala jsem se do výroby obrázků s dětskými motivy.

Ty jsem měla jak je mým zvykem již nějakou dobu rozpracované, ale pořád byly důležitější věci k řešení, takže na ně došlo až nyní.

Ještě než jsem otěhotněla, dělala jsem pár obrázků do dětského pokoje pro děti mých kamarádů. Můžete si připomenout v článku z předloňska.



Dalo by se říct, že více mě baví ty sladké obrázky pro holčičky.



Přijde mi že pro holčičky to může být víc načinčané :-)


Obrázky jsem nekreslila, pouze je barevně ladím s papíry na pozadí a rámečkem. Případně stužkou, nebo krajkou dozdobím k dokonalosti ;-)



A kdyby jste náhodou nabyli dojmu že čekáme holčičku, tak to tak není, čekáme kloučka! :-)

Ale nemohla jsem si pomoct, takže obrázky pro holčičky budu obdarovávat okolí, nebo když by někdo z vás zatoužil je mít, ozvěte se ;-)


Některé obrázky jsou naštěstí unisexové, takže můžou být i pro toho našeho malého chlapíka.

7 komentářů:

  1. Andrejko, ty nikdy nezahálíš, viď?
    Krásný blog, moc ráda chodím pro inspiraci a smekám, co vše dokážeš.
    Krásné dny ti přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, neumím se nudit :-D Mě přijde čas, který nic nedělám jako čas promarněný :-) Moc mi dělá radost, že se ti můj blog líbí ;-) Děkuji a ty si užívej života ;-)

      Vymazat
    2. Ahoj Andrejko, netrpělivě vyhlížím, kdy uvidím nový příspěvek.
      Jak se máš a máte?
      Přeji krásné dny.
      Bohunka

      Vymazat
    3. Promiň, že odpovídám s takovou prodlevou :-) Doufám, že tě potěší, že jsem zpět ;-)

      Vymazat
  2. Andrejko, roztomilé obrázky, určitě se budou dětem moc líbit. Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne, milé detské obrázky, hneď bude v izbičke útulnejšie...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)