pondělí 20. června 2016

Atletický víkend

Tento víkend u nás byl ve znamení konání mistrovství ČR v atletice. Přes to jsme nabídku na volné vstupenky na atletický stadion odmítli, protože se v tento víkend ve městě i okolí konalo několik dalších akcí.

 V pátek to začalo vrháním koulí na náměstí a po té následoval koncert smyčcového tria Inflagranti s hostem Pepou Vojtkem.


Bylo fajn načerpat trochu kultury hned na začátku víkendu.

Vyspali jsme se do slunečné soboty a hned po snídani vyrazili na místní sraz veteránů.
Byl to druhý ročník a sešlo se téměř padesátka motorek a aut.


Sešli jsme se tam i s kamarádkou a její rodinou.

Obvyklá spanilá jízda byla celkem dlouhá a tak jsme se jí neúčastnili a místo ní jsme si dali oběd na náměstí v Táboře. Dali jsme si oběd na zahrádce pizzerie aby jsme měli na Fiatka dobrý výhled. Lidí co autíčko zaujme je hodně a je třeba si autíčko hlídat. Můj muž konstatoval, že kdyby vybíral 10Kč za fotku, že by jsme měli oběd zadarmo :-D


Počkali jsme než přijedou účastníci jízdy a přidali se k nim při krátké zastávce při které mají kolemjdoucí možnost prohlédnout si autíčka i z venku.
Na náměstí jsme trochu zmokli, dali jsme si zmrzlinu a namířili zpět do místa konání srazu v Planá nad Lužnicí.

 U místního koupaliště se kromě srazu veteránů konal Vodnický den. Je to něco jako dětský den a vodní hrátky pro děti i dospělé.


Na neděli jsme si trochu pospali protože plánovaný program byl až na odpoledne. K obědu jsem tedy upekla sekanou se šťouchanými bramborami a jelikož jsem v sobotu dostala od kamarádky na ochutnání makové buchty, tak jsem ještě zadělala na jahodové koláče, abych jí krabičku nevracela prázdnou :-D

Kolem 14.hodiny jsme vyrazili na kolech směr Knížecí rybník, kde probíhali soutěže dračích lodí.



Po skončení jsme se vydali zpět domů, ale podle předpovědi nás po cestě zastihl déšť, takže jsme se schovali v blízkém kiosku s posezením. My dospělí jsme si dali grogy a dětem jsme rozmluvili zmrzlinu :-D
Děti se vyblbly v závodění kdo déle vydrží viset.



Déšť neustával a tak jsme rádi souhlasili s odvezením domů autem.

Další povedený víkend ;-)

2 komentáře:

  1. Kuk :-*, byl to super vikend! Díky Tobě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se mě drž a užiješ si častěji :-D ;-) Jsem si vzpomněla na "S tebou mě baví svět" :-D

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)