středa 8. června 2016

Šitý náhrdelník

Poslední květnový víkend jsme měli s holkama plánovanou dámskou jízdu jejíž součástí je focení. Byla to akce jejíž tradici jsme začaly loni na podzim, nyní to bylo podruhé a už se těšíme na další :-)

Jelikož nic nenechávám náhodě, chystám si rekvizity na focení vždy dopředu. Důkladně promýšlím jednotlivá témata. Od minule jsem měla nápad na masivní textilní náhrdelník, který by mi ladil se soupravou spodního prádla.

Nákup materiálu byl postupný. Něco jsem koupila na internetu, většinu materiálu v místní švadlence a zbytek dokoupila v prodejně s materiály na výrobu šperků.



Vše muselo ladit jak barevně, tak materiálově se soupravičkou prádla.
Takže krajka, organza, sametka, perličky, perleťové knoflíky, saténové stužky... Vše ve starorůžové, světle a tmavě šedé barvě.

Měla jsem představu jak by měl náhrdelník vypadat, ale pak jsem to stejně nechala na volném plynutí tvorby. Brala jsem do ruky jednotlivé materiály, do druhé ruky nůžky a už to jelo. Ze saténových stužek a organzy jsem vystříhala jednotlivé okvětní lístky, jejichž okraje jsem opalovala nad svíčkou aby se zatavily.


Z jednotlivých okvětních lístků jsem skládala různé kytičky. Kombinovala jsem barvy a materiály.


Ke spojování materiálů v kvítky jsem používala jak jehlu s nití, tak i tavnou pistoli. Chtěla jsem aby kvítky vypadaly plasticky, jakoby rozkvetlé :-)


Hned po první zkoušce rozložení jsem byla spokojená, takže jsem kvítky nalepila na organzu a přidělala stužku na zavázání kolem krku.


Holky z náhrdelníku byly nadšené a obdivovaly :-)

Myslím že takovýhle náhrdelník by mohl zdobit i plesové šaty :-)

10 komentářů:

  1. No páni, moc hezky to dopadlo Andreo. Moc se mi líbí i barevná kombinace.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Tuhle barevnou kombinaci ráda nosím i na oblečení. Jde mi k pleti :-D

      Vymazat
  2. Andrejka, ale keď sa náhrdelník šil k spodnému prádlu, tak to nebolo úplne pre dievčatá :-) . Veľmi je pekný, efektný, najviac sa mi páčia tie lupienkové, ten najväčší hlavný sivý kvietok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se ale obávám že jen žena ho dokáže ocenit :-) A uvidí na tý fotce tu práci a nápad který za tím byl :-D ;-)

      Vymazat
  3. Andrejko, náhrdelník se ti moooóc povedl. Máš pravdu, že by se hodil i k plesovým šatům.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuju! Musím se podívat jestli mi ještě budou šaty co jsem měla v tanečních. Šedé, jednoduché...

      Vymazat
  4. Andrejko, i já si myslím, že i muži si přišli na své! Moc krásná práce! Já úplně vidím ty nejjednodušší ramínkové hedvábné šaty, náhrdelník, garden party, sklenku sektu...
    No, tak přestávám snít a jdu něco dělat :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Koukám, že jsi taky snílek ;-) Já to mám jako únikovku od reality :-) Tak krásně si tu tvou představu popsala že i já ji vidím v barvách ;-)

      Vymazat
  5. Jupiiii už mužů psát....teď ti tady okomentuju všechno.... ;-) Ten náhrdelník je nádherné. Nechces zkusit udělat ještě fotonavod jednotlivých kytek? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je taky nedělala podle návodu, ale podle toho co mě napadlo když jsem vzala ten či onen materiál do ruky ;-) Ale jestli budu někdy dělat další, zpracuju pro tebe návod na kytičky :-)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)