středa 22. června 2016

miluju Giveaway :-)

Vždycky se ráda zúčastním, když někdo vyhlásí nějakou giveavay. 

Koncem května vyhlásila Martina se svým obchůdkem na svém blogu GA o tyhle ceny.


Do medvídka jsem se zamilovala na první pohled :-) A vonný sáček s mojí oblíbenou vůní "sweet grace", k tomu není co dodat.

Na její FB stránky jsme měli odpovědět jaké tři věci nás dělají šťastnými.

Moje odpověď zněla:
"Domov - místo kde se cítím v bezpečí a je to pro mě oáza klidu.
Přátelé - lidé kteří vždy a bez váhání pomohou a o které se mohu opřít.
Hudba - to je spolehlivý prostředek, který mě dokáže povzbudit i uklidnit."

Pak jsem ještě neopomněla zmínit moje oblíbená hesla:
"štěstí není cíl, ale životní cesta" a  "štěstí je stav mysli"

Dlouhou dobu jsem byla jediná, kdo odpověděl a termín losování se blížil a odpovědi byly tři. Říkala jsem si jak je super, že šance 33% je hodně dobrá :-D

No a jak to dopadlo? Martina se rozhodla obdarovat všechny tři, takže jsem dnes z pošty přinesla voňavý balíček s nádherným medvídkem :-)


Marti, děkuji!

Momentálně má v běhu narozeninovou GA moje milá kamarádka Helenka.
Kdo o ní ještě nevíte, tak nakoukněte, ceny stojí za to ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)