neděle 22. října 2017

Podzimní výzdoba ložnice

Já už asi lepší nebudu...
Výzdobu dle ročních období dělám vždycky až když už vy všichni ji máte jistě hotovou :-/ Takže až tento víkend jsem se dostala k tomu vytvořit u nás doma dojem podzimu :-)

V pátek jsem si došla za dům do statku pro jeřabiny.


U nás na zahradě posbírala šišky a ostřihala pár šlahounů břečťanu.

Chtěla jsem vyměnit dekoraci na francouzských dveřích u ložnice, dekoraci v lucerně a změnit věneček na vnitřní straně dveří ložnice.


Do lucerny jsem stočila břečťan a proložila ho šípky. Jednoduché a myslím že efektní :-)


Větvička, kterou mám celoročně na okně ve výšce kliky a pouze měním její zdobení byla další v pořadí.

Na její ozdobení jsem se rozhodla prostřídat šišky které jsem připevnila na provázek se svazečky šípků a uprostřed jsem zavěsila houpacího koníka vlastní výroby se srdíčkem v temně rudé, takže krásně ladící se šípky.


V detailu již zavěšené...


No a do třetice věnec :-)
Jak je vidět na druhé fotce měla jsem původně připravený jiný základ, ale nakonec jsem břečťan propletla mnou vyrobeným věncem ze šlahounů vinné révy, které si dělám každoročně různě veliké a pak je postupně zpracovávám.


Neměla jsem jasnou představu o zdobení věnce. Je jsem chtěla aby pár šlahounů břečťanu viselo dolů z věnce a tvořily jakýsi cop. Připravenou rudou stužku jsem nakonec nepoužila stejně jako provázek, kterým jsem myslela že omotám věnec a také nechám viset dolů.

Věnec jsem ozdobila jen větvičkami šípků a dvěma keramickými srdíčky jak jinak než vlastní výroby. Vybrala jsem symbolicky jen větvičky se třemi plody :-)



Chápete tu symboliku? Dvě srdíčka a šípky po třech... :-)

10 komentářů:

  1. Jednoduche, efektne a tak krasne zdobenie ... obdivujem ...
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Jednoduchost je to čím se řídím jak v dekoracích tak i oblékání :-)

      Vymazat
  2. Pekné, decentné ..
    môžeš mi prezradiť ako máš upevnené to drievko na plastovom okne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konce mám obvázané provázkem a ten je připevněný tavnou pistolí k rámu okna.

      Vymazat
  3. Máš to nádherné a že až ted, to snad nevadí, podzim snad ještě nekončí :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Pavle :-) Ty jsi můj věrný čtenář ;-) Máš pravdu... i podle listí na stromech soudím, že podzim ještě nekončí i když v Polsku už napadla sněhová nadílka :-o

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji! V kompletu to vypadá hezky a hlavně ta změna je krásná :-) Vydržím ležet v posteli a kochat se novou výzdobou klidně 5 minut :-)

      Vymazat
  5. Dobry vecer Andrejko,mám to úplně stejně.. ..planuji jak vše nazdobim v předstihu a skutek utek����i advent zdobí skoro až na třetí neděli����jsem ostuda��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No s adventem je to ještě větší průšvih, protože tam je to zpoždění nejvíc viditelný. Loni jsem snad poprvé měla výzdobu před zapálením první svíčky, ale roky před tím jsem většinou zapalovala dvě najednou :-D

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)