pátek 15. května 2015

Vysoké kolo

Probíráním se fotkami jsem si uvědomila, že jsem vám v rychlém sledu posledních dní ani nenapsala co jsme dělali první májový víkend...

Letos jsme shodou náhod oslavili Valentýna ve čtyřech (resp. v pěti) u našich kamarádů v Klášterci n. Ohří. Takže i na druhý svátek lásky v tomto roce jsme nemohli být sami :-D Přijeli pro změnu navštívit oni nás.

Počasí nebylo nic moc a tak jsme v pátek dopoledne vyndali kolo, které si kamarád toužil vyzkoušet :-) 

Jedná se o tzv. vysoké kolo, které si můj drahý koupil před pár týdny.


Kolo je 48palců vysoké a je to pozůstalost po pánovi co na něm jezdil. Je to originál bez úprav.
Už jsem zjistila, že hodně takovýhle kol jsou repliky (pozn. redakce :-D )

Po prohlídce kola a po ukázce majitelem jak se na kolo nastupuje a jak se jezdí 


si to Pepa nerozmyslel a přes to že není o moc vyšší než kolo rozhodl se to zkusit :-D

 No někteří mají problém i na kolo vylezt, natož jet sami bez držení. Bez jištění to ze začátku nejde...

Když se nabažil, tak jsem byla na řadě já. No že by se mi to chtělo zkoušet, to ani ne... Od jisté doby se už do podobných věcí nehrnu po hlavě... Ale ukecali mě :-) Samozřejmě trocha zvědavosti s tím, že mám šanci to zkusit v přítomnosti dvou opor (z obou stran)...

o vteřinu déle už mě poustili
a já jela sama :-)

Nakonec i Petra se nechala přemluvit a kolo si vykoušela.

Celou dobu se kolem nás motala Johanka na odrážedle, jak je vidět na první fotce.


Nutno podotknout, že leckdy byla rychlejší :-D

5 komentářů:

  1. Andrejko, jsem u tebe poprvé ... a divím se, že až teď! Tvůj blog je moc milý, svižný a akční v každém směru - hluboce smekám... Vysoké kolo budí můj velký respekt, ale moc krásně se na jezdce kouká... Přeji hezký nový týden a těším se na další setkávání... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Maru :-) Jsem ráda, že jsi mě na blogu navštívila a těším se, že budeš teď chodit pravidelně ;-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Andrejko, tak to je bomba!!! No ono sehnat originál je opravdu fuška. Úplně jsi mě navnadila. Taky bych chtěla vyzkoušet jízdu na tomto pekelném stroji. Toš ať vám velociped hezky jezdí. Pa Stáňa

    OdpovědětVymazat
  4. Tak až budeš mít cestu kolem nás, tak se můžeš zastavit a třeba i jízdu vyzkoušet ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)