sobota 2. května 2015

Čarodějnice

V dubnovém vydání místního tisku mě zaujala výzva ohledně zápisu do knihy rekordů.


A jelikož pro takovéhle věci se nadchnu snadno, nikdo mě nemusí moc přemlouvat, hned jsem psala kamarádce Petře B. jestli to už četla a jestli do toho jde se mnou :-D


Petruška je moje krevní skupina, takže bez váhání a nadšeně souhlasila :-D

O co že šlo? O rekord v počtu zúčastněných čarodějnic! :-)

Takže začalo plánování co na sebe, co budeme potřebovat za nezbytné doplňky a jak se upravíme aby jsme byly super čarodějky :-D


Začala jsem si poznamenávat, co mě v souvislosti s čarodějnicí napadalo:
hadi, pavouci, netopýři, myši, černá kočka... budu potřebovat koště, černý lak na nehty... 

Na netu jsem objednala plastové pavoučky a gumového netopýra. Jako šperky velký prsten s černým kamenem a naušnice.

Doma jsem vyhrabala černou madeirovou sukni, kterou jsem původně plánovala rozstříhat na materiál.

V sekáči jsem si vzhledem k nejistému počasí pořídila čarodějnický svetr aby mi nebyla zima.


V náš velký den jsme si s Peťou domluvily sraz u ní doma. Jelikož se mi zkomplikoval plán dne, přijela jsem k ní o hodinu déle :-( Před domem mě přivítala oblečená a lehce nalíčená její malá dcerka Elinka a Peťa už byla taky na půl oblečená a nalíčená. Takže si hned vzala do parády mě. Nalíčila mě raz dva. Vlasy mi natupírovala, nalakovala a do vlasů mi umístila plastové pavoučky.


Pak nastal drobný zádrhel, kdy mi došlo, že jsem si měla před česáním svléct to "civilní" tričko. Ale Peťa pohotově poznamenala "nech si ho, v tý zimě se bude hodit" A měla pravdu, starorůžové tričko splynulo s kůží a jedna vrstva navíc se hodila! Rychle jsme se oblékly a vyrazili s košťaty na cestu.


Akce se konala cca 15min pěší chůze podél silnice od Peti domu. Cesta byla velmi zábavná :-D Auta co nás míjeli bych rozdělila do dvou skupin. Ty překvapení a nadšení a ty pohoršení :-D Ty první skupina nás moc bavila, protože jsme evidentně pobavily my je a vlastně i ta druhá skupina nás rozesmívala, tím že nemají smysl pro humor :-D

Ani krátký drobný deštík nás nerozhodil a celou akci jsme si moc užily. Troufám si to napsat i za Peťu, které tímto ze srdce děkuji za to jaká je a že je pro každou legraci jako já :-)


Těším se co si o akci přečtu v dalším vydání místního tisku. Doufám, že rekord se povedl a budu se těšit na další výzvy :-)

Už teď přemýšlíme s Peťou jakou další akcí potěšíme naše rebelské srdce a exibicionistickou duši :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)