pátek 20. června 2014

Na třešních u Hanky

Je čas sklizně třešní a jelikož my žádnou třešeň na zahradě nemáme, uvítala jsem pozvání na samosběr k mamčině kamarádce z dětství Hance V. 

Hanka bydlí s manželem a početným zvířectvem v malém krásném domečku s velkou zahradou ve vesničce kousek od Tábora.
Záměrně neuvádím konkrétní počty a druhy zvířectva, neboť nestíhám sledovat aktuální stav :-D Ono se to dá těžko, když se k ní chodí nadlábnout a podrbat i třeba kocour od sousedů :-)


Takhle na nás koukal, když jsme si dávali kávičku, oknem z kuchyně které mu Hanka po chvilce ochotně otevřela a kocourek si šel mlsnout a pak se mi stočil na klíně a nechal se drbat :-)

Interiér domečku, stejně jako blízké okolí domu je dekorovaný stylem, které je mému srdci blízký.
Něco málo fotek pro potěchu oka jsem pořídila mobilem, tak jen pro představu...






 Pokud by jste někdo chtěl její domeček alespoň na týden navštívit, máte tu možnost!
Chatka je v letní sezoně k pronájmu :-) Když by jste měl někdo zájem, ráda předám kontakt.

No a po kávičce, u které jsme prohlédly fotky, následovala sklizeň třešní a vyplenení přebytků ze zahrádky :-) 


Vezla jsem si domu plný kufr zeleně :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)