čtvrtek 29. prosince 2016

Vánoce 2016

V tom předvánočním shonu jsem vám ani neměla čas napsat a tak to teď chci napravit a podělit se s vámi o to, jak jsem strávila letošní prosinec.

Letos se mi kupodivu podařilo udělat adventní věnec včas a tak jsme první adventní svíčku opravdu zapálili první adventní neděli :-D


Prosinec byl u nás ve znamení dodělávání zápraží u domu a tak jsem měla s ostatní výzdobou trochu zpoždění, protože jsem čekala až budu moci ozdobit sáňky co jsem dostala loni od Ježíška u vchodu :-)

---

Když jsme zjistila termín vánočního večírku u nás ve firmě, tak jsem si naplánovala že to bude můj poslední letošní den v práci. A tak jsem od půlky prosince byla doma a bylo to super! Nechápu jak jsem to mohla dělat ty roky před tím :-D Doma jsem si poklidila, dokoupila dárky a v pohodě a poklidu si užila předvánoční čas.

Poslední adventní víkend jak jsem už psala jsme byli v Drážďanech.

Dárky jsem letos sfoukla celkem snadno a elegantně :-)
Moje mamka dostala první "vánoční" dárek už v listopadu, kdy jsme spolu vyrazily na muzikál Děti ráje.


Jako problém se ukázalo sehnání koše na prádlo, který si mamka přála. Jak to tak bývá, když už ztrácíte naději že seženete takový jaký si přeje, natrefíte na ještě lepší :-) Podobné to bylo i s mlýnky na sůl a pepř pro bráchu. Už jsem myslela že budu muset koupit ty co se mi až tak nelíbily, až jsem narazila na jedny skvělé a ještě za super cenu.
Pro neteř jsem vymýšlela hračky didaktické, které by k jejímu věku byly přiměřené. Taťkovi každoročně dávám jedlé dárky, takže došlo i na dárky domácí výroby.
A pro rodiče mého muže jsem sehnala dárky praktické. Předplatné časopisu a akučistič na okna. Největší radost mamince mého muže ale udělal maňásek sovičky z IKEA. Ona sbírá sovy a když rozbalila dárek, skoro jí ukápla slza že jako dítě žádnýho plyšáka neměla a že je krásná a že s ní bude spát. A opravdu s ní prý spí :-D Takže opět se mi potvrdilo, že i malý dárek může udělat velkou radost :-)

Zabalit se mi všechny dárky podařilo v klidu den před štědrým dnem při sledování pohádek v TV ;-) Ne až na Štědrý den odpoledne, jako některé roky.


Kvůli časovému vytížení mého bratra jsme s jeho rodinou prožili dopoledne Štědrého dne u mamky v bytě, kde jsme měli první rozbalování dárků. K našemu překvapení Kristýnka (1,5 roku) nejevila o dárky moc zájem a víc jí zajímal třeba pobíhající kocour. Ale od kamarádů jsem byla později ujištěna, že je na to ještě malá, že tak příští Vánoce můžeme čekat rozzářená očíčka :-)


Odpoledne jsme byli rozbalovat dárky u rodičů mého muže, kde jsme si prožili malé drama :-) Dostali jsme každý stírací los. Jako první jsem začala stírat já. Po tom co jsem od sebe odehnala přes rameno přihlížejícího muže s tím že je pesimistický k mé výhře a já že jsem si naplánovala že vyhraju :-D tak ať jde šířit negativní energii jinam, jsem setřela tři hvězdičky, což znamenalo výhru 100Kč :-) Pak tedy začal stírat on a ke konci stírání začala houstnout napětí :-D Ještě jeden dáreček a měli jsme dva miliony :-D


Večer jsme trávili doma u našeho stromečku. Velkou část dárků tvořil nákup z Primarku :-D
A samozřejmě nechyběly ani technické dárky jako akuvrtačka, svěrák a nebo fréza na dřevo :-) Našli se ale i dárky které byly překvapením a udělaly obdarovanému radost :-)

Doufám že i vy jste prožili vánoční svátky v klidu a pohodě a užili si je s rodinou.

3 komentáře:

  1. Andrejko, máš moc hezký adventní věnec! Určitě jste si Vánoce pěkně užili, škoda jen těch dvou milionů :)) ... Pohádka Princezna se zlatou hvězdou je klasika, kterou mám moc ráda :) Pěkné dny a do nového roku přeji jen to nejlepší! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ;-) Keramický korpus ve tvaru kruhu byl dobrý nápad a používám ho téměř celoročně! No jo, ale snadno nabité peníze kazí charakter ;-) :-D

      Vymazat
    2. Skoda toho losu, mohlo byt vydelano :-D Me nejvice potesila tato 100% funkcni deka z ovci vlny - https://www.woolife.cz/vlnene-luzkoviny/vlnene-prikryvky/prikryvka-zimni-135x200-camel-135x200.html opravdu krasna a hrejiva

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)