úterý 31. května 2016

Zarážka dveří z plyšáka

Používáte doma zarážky dveří?
My máme dvě jednu u dveří z ložnice do chodby a druhou z dětského pokoje do chodby. U ložnice mám koupenou před lety v KIKA (viz. příspěvek zde).

Do dětského pokoje se mi nabízel plyšák, kterého jsem koupila na blešáku. Díky jeho hadrovosti (myslím že není naducaný) se nabízelo mu naplnit bříško a udělat z něj těžítko které by bránilo zavírání otevřených dveří větrem.


Tak jsem přistoupila na drobný chirurgický zákrok a na zádech jsem mu udělala rozparek pro vložení kelímku naplněného pískem.


Vložený kelímek jsem otočila víčkem dolu aby byl stabilnější. Vatelín z bříška jsem pečlivě rozprostřela kolem kelímku aby byl kelímek pěkně na středu a na omak byl plyšák měkký. Pak jsem opět sešila.


Trochu jsem měla obavu aby kelímek naplněný pískem stačil, ale praxe ukázala že ano. Zarážka funguje skvěle ;-)

6 komentářů:

  1. Výborný nápad, měla jsem v plánu šít domeček, plyšák je rychlejší verze, díky.
    Krásné dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se, že pejsek se po operaci dobře zotavil a jistě bude i dobře sloužit. Dobrý nápad, zarážky nepoužíváme, máme živého psa :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My když je teplo tak zotvíráme okna a dveře a to pak je občas i průvan, takže zarážky jsou třeba ;-)

      Vymazat
  3. Z plyšáka bude u dveří i pes hlídací :-))) - pěkný nápad ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)