neděle 13. dubna 2014

Dvojnásobná radost

Včera se v našem městě konal dobročinný blešák, který pořádal již po šesté místní domácí hospic.

 "To nejlepší z Vašeho domova, co už sami nepotřebujete" takhle lákal plakátek lidi s dobrým srdcem, aby přinesli své věci, které již sami nepotřebují ale jiným by se mohly hodit, do hospice.

Všechny darované věci jsou pak v den konání blešáku prodávány dobrovolníky a pracovníky hospice formou dobrovolného příspěvku. Výtěžek z prodeje jde na provoz hospice.

O akci jsem se poprvé dozvěděla loni a mrzelo mě že jsem to nevěděla před konáním akce. Pohlídala jsem si příští konání a vyrazila na lov. Byla jsem překvapena rozsáhlostí blešáku a milou atmosférou. 

Původně jsem šla na blešák s tím, že třeba pořídím nějaké věci do domácnosti, ale nakonec jsem nesla nejvíce oblečení. 
První věc kterou jsem koupila byl nafukovací válec s potiskem motivy krtečka a chrastítky uvnitř. Hračka pro děti, která mě okouzlila :-)
Pak ještě plyšáka zajíčka jako vánoční dekoraci. Mamka koupila plyšového krtečka.

ukázka části nákupu

Strašně moc mě těšilo, že si věci kupuji za cenu která mi přijde akorát a ještě těmi penězi pomohu. Někdy jsme i nechali nějakou tu desetikorunu navíc :-)
Nenarazila jsem na prodejkyni která by byla nepříjemná, což se v normálním obchodě stává... Naopak pani u hraček byla doslova anděl :-)

 No domu jsem táhla plnou igelitku a u srdce mě hřál moc příjemný pocit, který si při dalším konání chci ještě umocnit tím, že i já budu nějaké věci do prodeje věnovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)