pondělí 1. srpna 2016

Dort k svátku

Jsem trochu ve skluzu s aktuálností reportáží, takže nyní jdu napsat jak jsme minulý víkend slavili první narozeniny a druhý svátek mojí neteřinky Kristýnky.

Jelikož má chudák holka narozeniny a ani ne týden po té svátek :-), slavilo se to v jeden den. I když ochuzená zřejmě nebyla, protože slavila oba víkendové dny a dostala několik dortů a  spousty dárečků.


Kromě dárečků jsem jí chtěla udělat dort na který jsem našla inspiraci u Bibebi na instagramu.

Nemám ráda čokoládové dorty, takže jsem udělala světlý piškot a promazala ho vanilkovým krémem, který používám na Chinois.


Po tom co jsem promazaný korpus nechala odležet, došlo na zdobení.


Tedy nejprve jsem si přivázala na tyčky nápis Kristýnka a po té si nanosila z domácích zásob co mi pod ruku přišlo a myslela jsem si že by šlo na zdobení použít.


Potom jsem si rozehřála čokoládu a popatlala s ní korpus dortu. Ano, popatlalal je jediné slovo které to vystihuje, protože to tuhlo pod rukou a chvílemi mi čokoláda držela víc na tom čím jsem ji nanášela, než na piškotu. Vystřídala jsem nůž i vidličku.

Nakonec se vše povedlo a já se mohla pochlubit svým prvním dortem :-)


Trochu jsem se obávala jestli vanilkový krém dostatečně zvlhčí korpus, aby se neprášilo od pusy, ale myslím že se dort nejen líbil, ale i chutnal :-)

3 komentáře:

  1. Andrejko, vypadá opravdu moc krásně!
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Andrejko, prý popatlaný :) ... vždyť vypadá naprosto luxusně! Mě se moc líbí! Pěkné letní dny, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ne? :-D Patlámo, matlámo, paprčála... :-D Ale jinak děkuju za pochvalu ;-) I ty si užívej léta :-)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)