pondělí 6. dubna 2015

Velikonoční svátky

Doufám, že jste svátky jara prožili naplno :-) Já rozhodně!

V pátek jsem měla volno, takže jsem vyrazila s mým mužem na jeho pravidelnou pracovní cestu po jižních Čechách.
Jelikož končí v Kaplici, tak jsme se rozhodli spojit užitečné s příjemným a pracovní cestu protáhli za hranice do rakouského Gmündu.
Jako každý první víkend v měsíci se v místních solných lázních opět konalo tématické saunování. Zaměstnanci si pro návštěvníky vždy přichystají šou! Jezdíme sem rádi a celkem často. Zúčastnili jsme se už několika různých tématicky zaměřených ceremoniálů. Tentokrát byl na téma "vítejte v zoologické". Prostory saunového světa byly vyzdobené plyšovými zvířátky a venku dokonce chodily dvě lamy, které si návštěvníci hladili :-)

Nejvíc se mi líbil ceremoniál v deset hodin na který jsem už ani nechtěla jít. Holky měli zaječí uši, což sedělo k tématu, ale pánové nakráčeli do sauny v županech a začal striptýz! :-D Stydlivější skončili v tangových slipech a jeden to dotáhl až do konce. Zrovna ten na kterým jsem mohla oči nechat :-D Vůbec to není můj typ, ale vypadal že to nedělá prvně, choval se jako profík :-D

Náramně jsem si odpočinula. Škoda že se v těchto prostorách nedá fotit, měly tam krásně vyzdobený svah vysypaný kamínky a osázený jarními cibulovinami.


Tak jen jedna pohodová z relaxace mezi saunováním. Moje nožky nahoře - to se jen tak nevidí :-D

V sobotu jsem se probudila nečekaně brzo. Nechala jsem drahou polovičku spát a šla přichystat snídani a připravit oběd. Když jsem vše měla hotové, šla jsem ho vzbudit, abych nesnídala sama. Posnídali jsme a šli jsme využít krásného slunečného počasí.

Můj drahý myl auta a já se vrhla konečně do louhování skříní.
Šlo to krásně, až na to že jsem si louh cákla do oka, takže následovalo rychlé vyplachování a pak podruhé do vlasů :-/ Jo, kdybych nepodceňovala ochranné prostředky a oblečení...

Skříně na sluníčku s mírném větříku krásně schnuly.


Po obědě jsem se vydala po zahradě nastřihat materiál na nějaký velikonoční věnec.
Ostřihala jsem přerostlý buxus, probrala kroucenou vrbu a nastřihala jívu.


Materiálu bylo víc než jsem myslela, takže jsem se rozhodla udělat věnec i pro mamku.


Věnec tzv. za minutu dvanáct jsem pojala jednoduše a byl hotový za chviličku. Ale radost udělal velkou :-)


Cestou k mamce jsme zavezli dekoraci i na hřbitov. U mamky si udělali procházku a vyvenčili jí pejsky. Dostala jsem od mamky ze sklepa další poličku k renovaci :-)

Neděli jsme se rozhodli strávit na horách. Nezbláznili jsme se :-D Nechali jsme se zlákat informací o čerstvě napadlém sněhu a zlevněném jízdném a vyrazili na Hochficht. Ranní budík tedy nic moc, ale v devět hodin jsme byli na trajektu přes Lipno a před desátou už na sjezdovce.

Sněhové podmínky skvělé! Tvrdý podklad a na něm vrstva čerstvého sněhu. Sjezdovky prázdné!


Několikrát se mi stalo že jsem se na svahu zastavila a podemnou ani nad sebou jsem neviděla lyžaře. Paráda! Vleky jezdili poloprázdné, prostě idilka!


I na slunění došlo, takže jsem chytla trochu zdravé barvičky :-)

Cestou domu jsme se stavili na večeři a nákup v Globusu. Pani prodavačku jsem hrozně udivila, že ještě sháním čokoládový vajíčka :-) Den před Velikonočním pondělím je to divný, chápu :-D

Jelikož k nám na kraj města koledníci zavítají jen z řad známých otipovala jsem kolik malých koledníků by mě mohlo přijít omladit a koupila místo vajíček čokoládové zajíce.

V pondělí ráno jsem vstala hodinu před budíkem. Ještě že tak, protože v dobu, na kdy jsem měla budíka se rozdrnčel zvonek a za vraty 11 koledníků. Přišli mě vyšupat spoluhráči mého muže. Devět dospělých a dva malý :-) No takový nášup jsem snad v životě nedostala.

Cítím se nejmíň o pět let mladší, o dva roky krásnější a zdravá až až :-D 

A co vy? Jak jste strávili svátky? :-)

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Naprolno prožité, takhle bych si uměla užívat pořád, ale ještě jsem nepřišla na to jak se stát rentierkou :-D

      Vymazat
  2. Andrejko, je to pár dní, ale stihla si toho opravdu hodně!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď? :-D Taky jsem si v pondělí večer říkala, že jsem toho stihla víc než bych plánovala :-)

      Vymazat
  3. Tak tomu říkám naplno strávené Velikonoce. Já měla jako každý rok u sebe rodiče a celé svátky se trávili jak jinak než pracovně. Za což jsem našim strašně vděčná, neumím si to bez jejich pomoci představit. Jinak koledníci letos velmi překvapili. Myslela že nikdo nepřijde jelikož jsem bez zvonku a ne a ne koupit nový. Ale drze k nám vlezlo snad 20 koledníků a myslím že letos na mě nemůže ani rýmička. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)